Apie Lexus

Užsisakyti

Istorija


1983 metais Toyotos direktorius Eiji Toyoda sukvietė slaptą pasitarimą, kuriame iškėlė klausimą: "Ar mes galime sukurti liuksusinį automobilį, kuris galėtų rungtis su geriausiais pasaulyje?" taip gimė visiškai slaptas projektas, pavadinimu F1 (Flagship ir No1). Šiame projekte, kuris vėliau tapo žinomas kaip Lexus LS400, buvo nutarta sukurti liukso klasės automobilį, kuris pratęstų Toyota produktų liniją ir pakylėtų ją į aukštesnį lygį.

1985 buvo nuspręsta kurti kitą kompaniją, kuriai būtų sukurtas naujas pardavimo ir aptarnavimo tinklas visų pirmiausiai JAV, o vėliau ir kitose rinkose.
Pasamdyta įvaizdžio konsultavimo kompanija pasiūlė 219 galimų pavadinimų: Vectre, Verone, Chaparel, Calibre ir Alexis buvo tinkamiausių viršūnėje. Palaipsniui pastarasis tapo pagrindiniu pavadinimu, bet buvo perfrazuotas į panašų Lexus, kas sudarė luxury ir elegance žodžių kombinaciją.

1989 metais projektas F1 buvo užbaigtas po gerokai užsitęsusio vystymosi proceso, kuriame dalyvavo 60 dizainierių, 24 inžinierių komandos, 1400 inžinierių, 2300 technikų, 220 pagalbinių darbuotojų, sukurtų 450 prototipinių modelių ir išleistų virš 1 milijardo USD. Rezultate flagmanas- Lexus LS 400 turėjo unikalų dizainą, naują 4,0 litro V8 variklį, buvo varomas galinių ratų, o pagrindiniai elementai nebuvo perimti is Toyotos.

V8 variklio tolygumui pavaizduoti 1989 metais buvo sukurta reklama rodanti LS400 važiuojantį dideliu greičiu su šampano taurių piramide ant kapoto.
1990 metais Lexus buvo pristaytas Didžiojoje Britanijoje, Šveicarijoje, Kanadoje ir Australijoje.

LS400 modelis sulaukė pagyrimų dėl tylaus darbo, gerai išplanuoto interjero, puikių variklio eksploatacinių savybių, nepriekaištingos surinkimo kokybės, aerodinamokos, kuro ekonomijos ir vertės.. LS400 vos pasirodęs laimėjo keletą rimtų automobilinių apdovanojimų.



Per pirmuosius prekybos metus Lexus tapo importuojamų į JAV liukso klasės automobilių lyderiais. Tais pačiais 1991 metais žinoma tyrimų kompanija J.D. Power’s Lexus skyrė pirmąją vietą. Buvo remtasi automobilių kokybe, klientų pasitenkinimu, pardavėjų darbu.




Apie hibridus

 

HIBRIDO GALIA

LEXUS HYBRID DRIVE® – LABAI SUMANI TECHNOLOGIJA. TAI AUTOMOBILIŲ ATEITIS. PIRMĄJĮ PASAULYJE VISIŠKAI HIBRIDINĮ PRABANGŲ AUTOMOBILĮ PRISTATĖME 2004 M. NUO TO LAIKO MES ESAME LYDERIAI ŠIOJE SRITYJE.
Mūsų visiškai hibridiniai automobiliai, kuriuose sumaniai suderintas benzininis ir elektrinis varikliai, pasižymi įkvepiančiomis važiavimo savybėmis, mažu taršos kiekiu ir ypač mažomis degalų sąnaudomis. Lexus tiesiog nepripažįsta kompromisų, susijusių su techninėmis charakteristikomis. Prabangiausių automobilių gamintojai eksperimentuoja su hibridinėmis technologijomis arba pristato savo pirmuosius hibridinius modelius. Tuo tarpu mes esame sukūrę platų hibridinių automobilių asortimentą ir ištobulinę šią technologiją, kad būtume pasistūmėję toli į priekį. Mūsų kūryba skirta stebinti.

GERAS, GERESNIS, GERIAUSIAS

ESAMA DAUG AUTOMOBILIŲ SU DVIEM GALIOS AGREGATAIS RŪŠIŲ. TAČIAU ATEITIES MOBILUMĄ KURIA BENZININIO/DYZELINIO IR ELEKTRINIO VARIKLIŲ KOMBINACIJA. 
SKIRIAMOS TRYS PAGRINDINĖS HIBRIDINĖS TECHNOLOGIJOS RŪŠYS: MIKROHIBRIDINĖ, ŠVELNIOJI HIBRIDINĖ IR MŪSŲ TAIKOMA VISIŠKAI HIBRIDINĖ.

MIKROHIBRIDAS

Tai nėra hibridas griežtąja prasme (akumuliatoriaus tiekiama elektros energija nenaudojama automobiliui varyti). Ši technologija plačiau žinoma kaip Stop & Start sistema, kuri vidutiniškai sumažina išskiriamo anglies dvideginio kiekį ir degalų sąnaudas. Sustabdžius automobilį (pavyzdžiui, prie šviesoforo), benzininis arba dyzelinis variklis išsijungia. Jis vėl įsijungia tik vairuotojui nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Variklis akimirksniu užvedamas kintamosios srovės generatoriaus, kuriam energiją tiekia automobilio akumuliatorius. Pastarasis papildomai įkraunamas, kai stabdymo metu regeneruojama energija.
ŠVELNUSIS HIBRIDAS

Yra dvi švelniųjų hibridinių sistemų rūšys – lygiagrečioji ir nuoseklioji. Švelniajai lygiagrečiajai hibridinei technologijai būdinga ta pati Stop & Start sistema, kaip ir mikrohibridui. Be to, ji turi elektrinį variklį, kuris papildo benzininio variklio galią didinant greitį. Tačiau paprastai automobiliai su tokia sistema negali būti varomi vien elektra. Jie varomi akumuliatoriaus, kuris įkraunamas stabdymo metu, kai susidaranti energija transformuojama į elektrą, o ne prarandama, kaip dažniausiai būna, arba variklio, kai važiuojama pastoviu greičiu. Automobiliai su švelniąja nuosekliąja hibridine sistema yra varomi elektrinio variklio, kuris įkraunamas benzininio variklio arba greičio mažinimo metu.
VISIŠKAS HIBRIDAS

Sudėtingiausia hibridinė sistema. Visiškai hibridiniai automobiliai gali būti varomi vien elektrinio variklio, vidaus degimo variklio arba abiejų variklių kartu. Paprastai pajudėjęs iš vietos ir važiuodamas nedideliu greičiu toks automobilis tyliai rieda varomas vien elektra – važiuodamas šiuo režimu jis neišskiria nė gramo anglies dvideginio ir nesuvartoja nė lašo degalų. Pasiekus didesnį greitį, įsijungia vidaus degimo variklis, o esant būtinybei, padidinama elektrinio variklio galia (pavyzdžiui, greitėjant). Visiškai hibridinė sistema sumaniai parenka tinkamiausią energijos šaltinį ir sukaupia dar daugiau energijos regeneracinio stabdymo metu. Ši energija naudojama vieną ar daugiau galingų elektrinių variklių varančiam akumuliatoriui įkrauti.


HIBRIDINIŲ AUTOMOBILIŲ SKIRIAMOSIOS SAVYBĖS

 MAŽESNĖ TARŠA

Kai automobilis varomas vien elektra, jis neišskiria nė gramo teršalų. Didinant greitį sutelkiama elektrinio ir benzininio variklių galia.
 
  ĮKVEPIANČIOS VAŽIAVIMO SAVYBĖS

Mūsų visiškai hibridiniai automobiliai yra dinamiški ir galingi - jie įspūdingai greitai įsibėgėja pajudėję iš vietos ir išvysto stulbinamą galią didinant greitį.
 GERESNĖ DEGALŲ EKONOMIJA

Juo mažiau naudojamas benzininis variklis, juo mažesnės degalų sąnaudos, lygiai kaip ir taršos kiekis. Visiškai hibridiniame automobilyje benzininis variklis eksploatuojamas daug mažiau nei standartiniame modelyje.
 
  VAIRAVIMO MALONUMAS

Bet kuris mūsų siūlomas visiškai hibridinis automobilis leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Pajudėjęs iš vietos automobilis važiuoja nepaprastai tyliai, nes yra varomas vien elektra (benzininis variklis nenaudojamas). Pasiekus didesnį greitį, sklandžiai įjungiamas benzininis variklis. Didinant greitį, akimirksniu tolygiai padidinama elektrinio variklio galia. Tuomet užlieja begalinio malonumo banga, kuri kyla tiesiog iš suvokimo, jog Jums pavaldžios pačios pažangiausios pasaulyje automobilių technologijos.


Į viršų

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.