NAUJASIS LEGENDINIS LEXUS LS SEDANAS

LS 500

Užsisakyti

LS 500

RADIKALIAI NAUJAS DIZAINAS SU KUPE PRIMENANČIU SILUETU IR KOL KAS PATS TALPIAUSIAS PRESTIŽINIS SEDANAS
Variklis 3.5 V6 benzininis, du turbokompresoriai
Transmisija
Automatinė, 10 pavarų
Galia415 AG / 310 kW

 


    
Tikra tiesa, kad nė vienas automobilis, tik jį sukūrus nebuvo toks ryžtingas kaip pirmasis LEXUS LS, kai jis startavo su nauju prabangaus prekės ženklu prieš 28 metus. 1990 m. LS 400 buvo originalus prabangus atradimas, kuris sulaukė kritikų pripažinimo ir stebino klientus nustatytu nauju komforto etalonu, pavarų dėžės veikimo lygumu, ramybe, surinkimo kokybe, dėmesiu detalėms ir patikimumu. Prekės ženklas pristatė šį novatorišką automobilį nustatydami naujus standartus klientų aptarnavimo ir pasitenkinimo srityse.    Dabar Lexus yra pasiruošęs pakartoti istoriją su visiškai nauju penktos kartos flagmanu tapusiu LS sedanu, jau pristatytu Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje ir prekyboje pasirodysiančiu 2018 metais. Viduje ir išorėje, naujasis LS atspindi stiprią, unikalią japonų tapatybę ir požiūrį į prabangą. Be to, LS sukurtas tam, kad būtų prieinamas net 90 pasaulio šalių. "LS simbolizuoja ne tik pamatinius LEXUS bruožus, jis taps naujos kartos prabangos automobiliu įkūnijančiu japonų tradicijas ir kultūrą", sakė Toshio Asahi ", vyriausiasis naujų LS inžinierius. "Šis LS debiutas turi eiti dar toliau nei visi tikisi iš prabangaus automobilio."

Ilgesnis, žemesnis, platesnis ir dar labiau jaudinantis

Ilgesnis ir žemesnis nei sedanas, kurį jis pakeičia, visiškai naujas LS debiutuoja su nepaprastai drąsiu dizainu, į kupė panašiu siluetu, žymi naują Lexus dizaino kalbą. Kuriant LS, nauji į vairuotoją orientuoti pojūčiai kyla iš visiškai naujos bendrovės pasaulinės architektūros, skirtos prabangioms transporto priemonėms (GA-L). Ši premium klasės galinių varančiųjų ratų platforma, tai patobulinta versija tos, kuri naudojama svaiginančiame naujame Lexus LC 500 kupe modelyje, ir siūlys dinamiškesnę patirtį kelyje ir toliau kels garsųjį Lexus komfortą. Pirmasis Lexus LS išgarsėjo tuo, jog numatė tai, ko nori prabangūs klientai, o ne tiesiog pritaikydavo tai, ką tuo metu siūlė kitos prabangių automobilių markės.     Remiantis šia vizija, naujame 2018 m. LS buvo sukurtas erdvus kėbulas su unikaliu salonu ir technologijomis su aiškia ateities vizija, kuri vėl stebina klientus, turinčius naujus lūkesčius pavyzdiui sedanui. "Mes nustatėme anksčiau negirdėtus tikslus ir ryžtingai stumiamės į priekį siekiant šio plataus užmojo", sakė LS vyriausiasis inžinierius Asahi. "Klientus, kurie norės turėti Lexus flagmaną jau dabar kasdien supa prabanga, šie žmonės turi aštrų žvilgsnį atpažįstant autentiškumą. Mes neleisime nusvirti jų galvoms pasiūlydami paprastą aukštos kokybės produktą."

Flagmano atgimimas

Norėdami sukurti visiškai naują LS, Lexus gamintojai pradėjo viską iš naujo, sukūrė visiškai naują vaizdą koks turėtų būti legendinis sedanas, jei būtų pradedas Lexus iš naujo . Tikslas buvo ne pagerinti, ką Lexus jau padarė, bet viršyti viso pasaulio klientų, ieškančių prabangos, lūkesčius.

Kaip prasidėjo nuo pirmųjų LS modelių, taip naujasis 2018 m. LS tęsia markės dinamiškąją kryptį. Kiekvienos kartos LS sedanas yra tarp pirmaujančių siekdami išplėsti prabangos, meistriškumo, veiklos rezultatų ir saugos rezultatus savaip, visų pirma supažindindami su daug emocialesniu dizainu ir pribloškiančiu efektyvumu kelyje. 

Tačiau kai kas visuose LS modeliuose yra bendra, tai Omotenashi - Japonijos svetingumo samprata. Pasirinkus prabangų automobilį reiškia, kad mes rūpinsimės vairuotoju ir keleiviais, numatysime jų poreikius, kreipsime didelį dėmesį komfortui ir padėsime apsaugoti juos nuo pavojų.
  
 










 
  

Automobilio dinamika

Labiau nei bet kada anksčiau, prabangaus sedano vairuotojai reikalauja didesnio manevringumo ir aštrių pojūčių neprarandant komforto. Tai vienas iš sudėtingiausių iššūkių, kuriuos norima pasiekti transporto priemonėje, tačiau naujoji Lexus pasaulinė architektūra prabangiems automobiliams (GA-L) įveikia šiuos iššūkius. Nauja platforma debiutavo LC 500 kupė modelyje, o dabar, su ilgesne ratų baze, pritaikyta naujame LS. Norėdami padidinti svorio centro ir svorio pasiskirstymą, naujasis LS siūlo ilgą ratų bazės modelį su plačiu ir žemo dizainu.  

GA-L platforma yra kiečiausia Lexus istorijoje, kuri sukurta siekiant tvirtesnio valdymo, važiavimo sklandumo ir ramybės salone. 3125 mm bazė yra 35 mm ilgesnė nei dabartiniuose LS modeliuose.

Pagalba suteikianti malonų važiavimą ir tinkamą valdymo balansą naujame LS yra naujausios kartos važiuoklės valdymo technologija, žinoma kaip integruota automobilio dinamikos valdymo (VDIM). Ši sistema kontroliuoja bendrą visų transporto priemonės sistemų - stabdžių, vairo mechanizmo, jėgos pavarą ir pakabos - darbą ir prižiūri pagrindinį išilginį, horizontalų ir vertikalų judėjimą, taip pat pokrypį, siubavimą. Optimalus šių judesių valdymas padeda sudaryti išskirtinį važiavimo komfortą, sustiprinti trauką, saugumą ir manevringumą. Tolesnį valdymą labiau sustiprina aktyvūs stabilizatoriai ir Lexus dinaminio valdymo (LDH) sistemos su nepriklausoma priekiniu ir galiniu valdymu. VDIM yra pajėgi suteikti stabilumą, kai automobilis važiuoja įvairiais paviršiais, tokiais kaip sausas grindinys ar ledas.

Kuriant naujas LS, inžinieriai naudojo lengvas medžiagas, įskaitant ultra aukšto atsparumo plieno lakštus ir aliuminį ir taip sumažino daugiau nei 90 kg nuo esamos LS platformos ir kėbulo. Ši sutaupyta masė, kartu su naujuoju V6 varikliu,padėjo suteikti didesnį kėbulo standumą, leidžiantį mėgautis dinamiškesne vairavimo patirtimi.

LS per visą istoriją kūrė išskirtines pakabas, tačiau Lexus vis dar mato galimybes siekiant naujų laimėjimų šioje srityje. Pavyzdžiui, daugiapakopė pakaba dirba kartu su dvigubu rutuliniu sąnariu ant viršutinės ir apatinės kontrolinės atramos ir taip padada kontroliuoti mažiausius judesius dėl vairuotojo veiksmų ir kelio sąlygų. Be bendro darbo krūvio, dvigubo šarnyro išdėstymas padeda optimizuoti pakabos geometriją, padidinti ratų kontrolę ir duoti tikslesnį vairo atsaką pradiniams judesiams. Siekiant sumažinti svorį ir pagerinti judrumą ir komfortą, aliuminis plačiai naudojamas pakaboje.

Iš naujo apibrėžtas LS tolygumas ir pagerintos eksploatacinės savybės


V6 su dviem turbokompresoriais ir 10 pavarų dėžė

Suderinus didelę galią ir puikų degalų naudojimo efektyvumą, Lexus sukūrė visiškai naują 3,5 litro V6 variklį skirtą specialiai naujiems LS su visiškai nauja dviem turbokompresorių technologija, kuri tobulinama su Formulėje 1 kuriamomis technologijomis. Kuriant šį naują LS variklį labiau orientuojamasi į dinamišką požiūrį, siūloma V8 lygio galia neprarandant kuro ekonomijos ir tuo pačiu sumažinant triukšmą ir vibraciją. Naujas LS variklis siūlo tokius duomenis, kurių ir būtų galima tikėtis iš prabangaus sedano: 310 kW / 415 AG ir 600 Nm sukimo momentą, tai nemažai padidėjimas lyginant su dabartinio LS modelio V8 varikliu. Prie šių rezultatų prisidėjo didelės spartos degimas ir du turbo kompresoriai, kurie padeda LS modeliui nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą pasiekti per 4,5 sekundės.  

Dar svarbiau yra tai, kaip Lexus automobilyje yra suderintas variklio ir transmisijos darbas, kuris suteikia tiesioginį pagreitį ir pastovų sukimo momento didėjimą siekiant variklio ribotuvo.
   Kopėtėlių formos cilindrų bloko struktūra, pertvarkyti variklio tvirtinimo mazgai ir daug kitų funkcijų padeda užtikrinti puikų variklio darbo tolygumą, kaip vieną svarbiausių Lexus požymių. Vairuotojas galės pasirinkti nuo "Normal" iki "Sport Sport +" režimų ir taip su išmetimo sistema galės pajusti sustiprintą sportinį pojūtį. 

Tai pirmoji 10 pavarų automatinė pavarų dėžė prabangiame sedane, kuri jau debiutavo Lexus LC 500 modelyje ir dabar bus naudojama naujame LS sedane. Tai automatas, turintis dvigubos sankabos transmisiją. Ji yra ideali visokiems vairavimo stiliams, padeda parinkti optimalią pavarą konkrečioms sąlygomis.  

Nors galima perjungti pavaras per svirteles, tačiau daugelis mieliau naudojasi elektroninė valdymo sistema, kuri numato vairuotojo veiksmus. Sistema parenka idealų santykį atsižvelgiant į pagreitį, stabdymą ir šonines G jėgas. 

Pradedant judėti, buvo sutrumpintas pavarų perjungimo laikas leidžiantis jausti tolygų pagreitį. Esant aukštam sukimo momentui variklis su dviem turbokompresoriais idealiai susitvarko su aukštesnių pavarų perjungimu ramiai važiuojant greitkeliais ir taip pat labai greitai perjungiant į žemesnes pavaras duoda tiesioginį greičio pojūtį be jokių uždelsimų. 

Sukurta unikali tapatybė


"LS yra Lexus markės flagmanas," sakė vyriausiasis dizaineris Koichi Suga. "Labiau nei bet kuris kitas modelis jis įkūnija Lexus istoriją ir įvaizdį ir tapo kaip simboliu visko slepiasi už prekės ženklo". Tęsiant tą filosofiją, kuri buvo pradėta nuo pirmosios kartos LS, Lexus sukūrė unikalų dizainą siūlantį komfortišką ir prestižišką "trijų dalių" sedaną su stilingu keturių durų kupė siluetu, tai stipri paraiška jaunesniems prabangos ieškantiems klientams. Lexus dizaineriai paėmė visus pranašumus naujoje platformoje ir sukūrė žemesnį profilį, lengvesnias detales, platesnę ratų bazę, taip sukuriant naują žemesnį, arčiau žemės esantį LS modelį. Palyginti su senesnės kartos LS, naujas modelis yra apie 15 mm žemesnis, o dangtis ir bagažinė yra atitinkamai maždaug 30 mm ir 41 mm žemiau.    Naujasis LS yra pirmas Lexus sedanas su šešių šoninių langų dizainu. Taip pat pirmasis Lexus sedanas, kurio langai sklandžiai integruoti šoniniame ramstyje. Siekiant išsaugoti žemą profilį galvos srityje, naujame LS yra į išorę atsidarantis stoglangis. Unikalio priekinės grotelės su savita tekstūra, kad išryškintų pokyčius įvairioje šviesoje. Visa tai yra intensyvaus CAD skyriaus ir tūkstančio žmonių pastangų rezultatas. LS pristato penkis ratų dizainus, įskaitant du naujus 19 ir tris 20 colių ratų dizainus. Visi, išskyrus vieną iš ratų dizainą, turi tuščiavidurę ratlankio struktūrą, kuri padeda sumažinti rezonanso garsą, kurią sukuria padangos.    

Pažangus komfortas su įkvepiančiomis tradicijomis

Kurti naują standartą prabangam etalonui, tai ne tik tiesiog pridėti daugiau funkcijų. Remiantis Omotenashi principais Lexus siekė sukurti naują prabangų LS saloną, kuris priimtų ir pasirūpintų keleiviais taip pat, kaip vairuotoju.

"Aš siūlau, kad Jūs tiesiog atidarytumėte duris ir iš karto patirtumėte intuityvius jausmus, kad jūs atradote interjerą, kuris yra visiškai nepanašus į jokį kitą prabangų automobilį, kurį matėte prieš tai", sakė vyriausiasis dizaineris Suga.

Naujas sėdėjimo pozicijos dizainas, kuris turi 28 kryptimis judančias elektrines priekines sėdynes, kuri turi tokias funkcijas kaip šildymą, vėdinimą ir masažą. Organiškų formų linijų grupės dizainas pabrėžia vairuotojo gebėjimą valdyti visas sistemas be būtinybės pakeisti laikyseną.

Nors naujas LS buvo kuriamas pirmiausia galvojant apie vairuotoją, Lexus ypatingą dėmesį dėmesį skyrė ir galinėms sėdynėms, siekdami sukurti dizainą, kuris sukuria vientisą, gaubiantį tęstinumą tarp apdailos ir keleivinio sėdynių.

Tokios funkcijos, kaip galinių sėdynių šildymas, vėsinimas ir masažas padaro šią salono vietą ypač malonia aplinka. Priekinės ir galinės sėdynės su Shiatsu masažo funkcija, platesnės prabangios galinės sėdynės gali pasiūlyti daugiausia vietos kojoms lyginant su bet kuriuo ankstesniu kartos LS modeliu. Be to, galima pasirinkti, kad už priekinio keleivio sėdynė gali būti palenkta iki 48 laipsnių, ir gali būti pakelta iki 24 laipsnių ir tokiu būdu padėti galinio keleiviui išlipti iš transporto priemonės.

Kadangi naujasis LS modelis yra žemesnis nei ankstesneje versijoje, Lexus pirmą kartą įrengė orinę pakabą su automatine funkcija. Ši programa aktyvuojasi tuomet, kai automobilis atrakinamas su išmaniu raktas, programa automatiškai pakelia automobilį ir taip pasitinka vairuotoją.
  








 
  

Tradicijos ir technologijų sankirta

Apšvietimas ir dėmesys smulkmenoms išreiškia unikalią LS estetiką. Naujas požiūris į sukurtus apdailos elementus kilo iš Japonijos kultūros, derinant tradicinę japonų estetiką su pažangiomis gamybos technologijomis. Tai atsispindi kiekviename žingsnyje, pavyzdžiui solidų interjero apšvietimą įkvėpė Japonijos žibintai ir porankiai atrodo, kad plūduriuoja duryse.

Gavus įkvėpimą iš Shimamoku medienos raštų, buvo sukurtos naujos formos, kurias naujame LS modelyje galima pamatyti derinant natūralų medį ir tik Japonijoje taikymas sudėtingas medienos pjovimo lazeriu gamybos technologijas. Palyginti su seniau naudojamais Shimamoku raštais, naujame LS išpjautas didesnis raštas, kuriame daugiau paryškinimų ir drąsesnių kontrastų tarp šviesos ir tamsos, suteikiant medienai dar gyvesnę išvaizdą. 

Tylos ar nuostabios muzikos garsai

Lexus LS išmetimo sistemai suteikė labiau autoritetingą toną, tačiau taip pat automobilio salone siekė užtikrinti visiškai ramų sklendimą. Nauji garso slopinimo metodai leidžia sumažinti dar labiau sumažinti aplinkos triukšmą lyginant su ankstesniais LS modeliais. Aktyvios triukšmo kontrolės aptinka iš variklio sklindančius garsus ir pašalinami tam tikri dažniai naudojant tam tikrus dažnius per garsiakalbius.    Ramybė salone suteikia idealią aplinką standartinei premium audio sistemai arba 3D erdvinį garsą pateikiančiai Levinson garso sistemai, kuri turi garsiakalbius ir lubose. Paketas yra aprūpintas dar geresniu valdymu vartotojui. Ši naujos kartos nuotolinio jutiklio sistema yra sukurta imituojant išmaniųjų telefonų veikimą. Be to, kartu su 12,3 colių pločio navigacijos ekranu, LS galima įdiegti papildomą didelį spalvotą ekraną ant priekinio stiklo (HUD), kad vairuotojas matytų svarbiausią informaciją priekyje.   

Pažangios saugumo sistemos


Visiškai naujas Lexus LS siūlo aukštą pasyviosios keleivių saugos susidūrimo atveju lygį. Lexus taip pat įdiegė LS modelyje technologijas, kurios gali padėti išvengti avarijų arba sušvelninti jų pasekmes. LS yra aprūpinta "Lexus Safety System +" sistema ir siūlo itin pažangią saugos sistemą, kuri pirmojį pasaulyje turi intuityvią pėsčiųjų aptikimo su aktyviu vairu sistemą.   Su šia sistema, jei juostoje priekyje yra aptinkamas pėstysis ir susidūrimas yra neišvengiamas, LS automatiškai stabdys ir apvažiuos asmens liekant toje pačioje juostoje. Spalvotas ekranas priešais (HUD) pakeis spalvą ir tokiu būdu įspės vairuotoją. Aukšto lygio vairavimo pagalba, dar vadinama Lexus antruoju pilotu, taip pat pristatyta naujame LS. Tai leidžia kontroliuoti važiavimą pagal vairuotojo ketinimus ir nuolat turėti vairavimo pagalbą kelyje.  

Techniniai duomenys

Variklis3.5 V6 benzininis su tiesioginiu įpurškimu ir dviem turbokompresoriais
Galia, AG / kW415 / 310
Varantieji rataiAWD, visi varantieji ratai
TransmisijaAutomatinė (10 pavarų)
Ilgis / plotis / aukštis, mm
5235 / 1900 / 1450
Ratų dydis19 arba 20 colių
Visi duomenys (PDF)

Lexus lizingas

 

LEXUS LIZINGAS įsteigtas tiems, kurie vertina laiką, patogumą ir individualų dėmesį klientams.
LEXUS LIZINGAS padės tapti naujojo LEXUS automobilio savininku itin patogiai, nes su lizingu susijusius dokumentus tvarko LEXUS pardavimų konsultantas, todėl Jums nereikės bendrauti su finansų įstaigomis patiems. Jūs taip pat neturėsite pildyti su lizingu susijusių dokumentų, kadangi LEXUS atstovas pasirūpins visomis smulkmenomis. LEXUS LIZINGAS yra ne tik patogi, bet ir greita paslauga – atsakymą dėl lizingo paprastai galime pateikti per kelias valandas.
LEXUS LIZINGAS sukūrė LEXUS skaičiuoklę, kuri padės Jums apskaičiuoti apytikslę lizingo mokesčių sumą. Funkcionali skaičiuoklė leidžia palyginti skirtingus modelius ir įrangą bei padeda išsirinkti Jūsų poreikius ir pageidavimus atitinkantį modelį.

 Interaktyvi skaičiuoklė    Įsigijimo būdai 

 

Šiuo metu salone

Naujiena
LS 500h Luxury
Kaina
129 790



Peržiūrėti

BANDOMASIS VAŽIAVIMAS

1 žingsnis: Pasirinkite automobilį
Prašome pasirinkti automobilio (-ų) seriją.
CT
IS
GS
LS
NX
RX
RC
LC
1
2 žingsnis: Jūsų kontaktiniai duomenys
2

Paveikslėliai ir vaizdo įrašai

SUSIDOMĖJOTE?

Užpildykite žemiau pateiktą formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu.
   Norite sužinoti apie Lexus naujienas pirmi? Užsakykite mūsų naujienlaiškį:        Užsisakyti
Į viršų

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.