Radikaliai pasikeitęs hibridinis Lexus flagmanas

LS 500h

Užsisakyti
 NAUJOJO LEXUS LS 500H PASAULINĖ PREMJERA
Ženevos automobilių parodoje įvyko pasaulinis naujo, visiškai hibridinės versijos Lexus LS 500h sedano debiutas.

Šis modelis pasirodė netrukus po to, kai 2017 m. sausį Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje (NAIAS) Detroite pasirodė naujos išvaizdos dviejų turbinų benzininiu V6 varomas LS 500 automobilis. Tai yra dar vienas pasireiškimas, kaip Lexus sugebėjo pakeisti prabangų sedaną, pristatydamas drąsų dizainą, neįprastą našumą ir rafinuotai apeliavo į jaunosios kartos klientus ir jų gebėjimą mąstyti į priekį.

Pažymėtina, kad Lexus LS 500 modelis buvo pagerbti NAIAS "EyesOn Design" apdovanojimu už interjero dizaino meistriškumą.
LS 500h įrengtas su nauja Lexus daugiapakopine hibridinė sistema, technologija, kuri pagerina našumą ir hibridinio automobilio vairavimo patrauklumą, suteikiant geresnį valdomumą ir geresnį pagreitį, ypač kai pajudama iš vietos. Tuo pačiu buvo dar labiau sumažintos degalų sąnaudos ir išmetamųjų teršalų efektyvumas su Lexus Hybrid Drive sistema.

Automobilis aprūpintas 3,5 litro V6 "Dual VVT-i" V6 benzininiu varikliu su dviem elektros varikliais, kurie kartu užtikrina 354 AG / 264 kW maksimalią sistemos galią. Kuomet LS 500 bus galima Europoje įsigyti tik kaip visų varančiųjų ratų modelį, LS 500h bus pristatyta tiek galine, tiek visų varančiųjų ratų versija.

VISIŠKAI HIBRIDINĖ SISTEMA SU 3,5 L V6 DUAL VVT-I BENZININIU VARIKLIU

LS 500h sedanas komplektuojamas su Lexus daugiapakope hibridine sistema, kurią sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai, drauge išvystantys 359 AG / 264 kW galią.

Variklio darbą optimizuoja kintamojo vožtuvų veikimo sistema (Dual VVT-i): dėl tikslaus vožtuvų veikimo reguliavimo, pritaikyto prie važiavimo sąlygų, sukuriamas didelis sukimo momentas visame sūkių diapazone.

Pritaikius siauras ir lengvas vožtuvų svirtis bei paskirstymo mechanizmo pavaros grandines su mažos trinties koeficientu, buvo sumažinti trinties nuostoliai ir padidintas variklio našumas. Tiesioginio degalų įpurškimo sistema D-4S užtikrina optimalų degimo procesą, taip sumažindama degalų sąnaudas.
 
 LEXUS DAUGIAPAKOPĖ HIBRIDINĖ SISTEMA 
 
Naujajame LS 500h modelyje montuojama Lexus daugiapakopė hibridinė sistema. Tai novatoriška technologija, keičianti hibridinės sistemos charakteristikas.

Sistema papildo Lexus hibridinės pavaros galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 benzininis ir du elektriniai varikliai, keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Tai lemia tikslesnę automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus, geresnes dinamines savybes, kurios leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą, ir Lexus hibridams būdingą sklandų riedėjimą bei išskirtinę ekonomiją.

Įprasto visiškai hibridinio automobilio vidaus degimo variklio galią padidina elektrinis variklis, naudojant reduktorių. Su naująja daugiapakope hibridine sistema V6 variklio ir hibridinio akumuliatoriaus galia padidinama keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Dėl didesnės galios automobilis greičiau įsibėgėja pajudėjęs iš vietos iki 100 km/h (per 5,4 s). LS 500h pasiekia didelį pastovų greitį žemesnių sūkių diapazone ir išvysto didesnį greitį (iki 140 km/h) esant išjungtam benzininiam varikliui.

Daugiapakopio perjungimo įrenginys montuojamas tiesiai už galios paskirstymo bloko viename lygyje su variklio alkūniniu velenu. Perjungimo įrenginys turi keturias pavaras, tačiau imitacinis perjungimas pavarų diapazone sukuria vairavimo su 10 pavarų transmisija įspūdį. Automobiliui didinant greitį, variklio apsukos didėja linijiniu būdu ir be pertrūkių, išvengiant „guminės juostos“ efekto, kuris pasitaiko naudojantis kai kuriomis kintamojo veikimo transmisijomis. 10-osios pavaros diapazone CVT valdymo sistema palaiko didelį pastovų greitį esant mažesnėms variklio apsukoms. Tai lemia tylų ir sklandų riedėjimą bei mažas degalų sąnaudas.
 Transmisija patobulinta pritaikius pažangesnę dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistemą, kuri montuojama įprastose automatinėse transmisijose, todėl visuomet nustatoma optimali pavara, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir vairuotojo veiksmų, pavyzdžiui, važiuojant įkalne ar nuokalne. Sistema taip pat naudoja „vairuotojo elgsenos indeksą“ (DMI – Driver’s Mind Index). Tai reiškia, jog sistema gali reguliuoti pavarų perjungimą priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus: vairuotojui nereikia perjungti kito važiavimo režimo, kad būtų pritaikyti atitinkami transmisijos nustatymai.

Daugiapakopė hibridinė sistema suteikia galimybę naudotis mechaninės pavarų dėžės (M) režimu ir valdyti pavaras rankiniu būdu ant vairo įrengtomis pavarų svirtelėmis (šios funkcijos Lexus hibriduose anksčiau nebuvo). Dėl koordinuoto galios paskirstymo bloko ir pavarų perjungimo mechanizmo valdymo pavaros perjungiamos akimirksniu, kai tik kompiuteriui perduodamas signalas iš pavarų svirtelės. Tai užtikrina ypač greitą reakciją.
 HIBRIDINIS LIČIO JONŲ AKUMULIATORIUS
 
LS 500h komplektuojamas su kompaktišku ir lengvu ličio jonų hibridiniu akumuliatoriumi. Jis yra 20 proc. mažesnis už nikelio metalo hidrido akumuliatorių, įrengtą dabartiniame Lexus LS 600h automobilyje, ir pasižymi didesniu energijos tankio rodikliu. Dėl kompaktiškos jo konstrukcijos bagažinės talpa padidėjo 25 l (lyginant su LS 600h).

Be to, ličio jonų akumuliatoriaus yra lengvesnis. Tai leido sumažinti bendrą automobilio masę, kartu pagerinant bendrus degalų sąnaudų ir taršos rodiklius bei optimizuojant valdymą.

Tai pirmasis satelitinės konstrukcijos Lexus hibridinis akumuliatorius: elementų įtampos kontrolės funkcija yra atskirta nuo akumuliatoriaus elektroninio valdymo bloko. Toks sprendimas leidžia efektyviai panaudoti anksčiau paliktą neužpildytą erdvę akumuliatoriaus bloko viduje – dabar joje patalpintas laidų mazgas ir akumuliatoriaus aušinimo ventiliatorius. Dėl tokios konstrukcijos sumažėjo bendri agregato gabaritai. Be to, aušinimo ventiliatorius tapo daug galingesnis ir siauresnis. 
 KETURIOS PAKOPOS
 
Daugiapakopė hibridinė sistema papildo LS 500h sedano Lexus Hybrid Drive galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai su keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Pritaikius šią technologiją, automobilis tiksliau reaguoja į akceleratoriaus spustelėjimą. Tai ypač pastebima jam pajudėjus iš vietos.

Nors sistemą sudaro tik keturios pakopos, tačiau ji imituoja 10 pavarų transmisijos veikimą, kaip būdinga ir LS 500 modeliui, varomam 3,5 l V6 benzininio variklio su dviem turbokompresoriais, užtikrindama linijinį, tiesioginį bei tikslų pagreitėjimą ir leisdama patirti dar didesnį vairavimo malonumą.
 
JAUKUS IR ERDVUS SALONAS


Informacinė ir pramoginė sistema turi patrauklesnę grafinę naudotojo sąsają ir yra valdoma naudojantis naujosios kartos Lexus nuotolinio valdymo įtaisu. Intuityvus valdiklis imituoja išmaniojo telefono veikimą ir atpažįsta „ranka įrašytas“ komandas, kurios pateikiamos pirštu braižant raides ant jutiklinio kilimėlio.

TAKUMI MEISTRIŠKUMAS


Lexus takumi meistriškumą, nusakomą kokybės, preciziškumo ir tobulumo sąvokomis, atskleidžia prabangios naujojo LS apdailos detalės, puikiai tinkančios flagmanui sedanui.

Naujasis LS išsiskiria unikalia estetikos pajauta. Apie tai byloja įvairūs elementai, pavyzdžiui, salono apšvietimas, ir išskirtinis dėmesys apdailos detalėms bei visiems matomiems ir juntamiems aplinkos niuansams.
 
 
ĮKVĖPTA JAPONŲ KULTŪROS IR TRADICIJŲ


Gofruota durelių apdaila yra įkvėpta origamio – japonų popieriaus lankstymo meno, kai iš vieno lapo sukuriamos trimatės formos. Iš pradžių durelių panelės prityrusio meistro buvo sukurtos iš popieriaus. Tikslios ir sudėtingos klostės galutiniame trimačiame modelyje atspindi L (Lexus) motyvą, sukurdamos įvairius efektus dienos metu ir naktinio salono apšvietimo sąlygomis.

Sukurti išskirtinės kokybės LS 500h interjerą padėjo ir Lexus takumi meistrai, kurių viražai pastebimi naujose prabangiose medžiagose ir apdailos elementuose. Vienas tokių pavyzdžių – vidinių durelių panelių apdaila, sukurta pasitelkiant gofravimo ir stiklo raižybos (kiriko) techniką.

Techniniai duomenys


Variklis3.5 l V6 su dvigubu VVT-i V6 benzinininiu varikliu ir dviem elektriniais motorais
Galia, AG / kW354 / 264
Varantieji rataiAWD, visi varantieji ratai /
RWD, galiniai varantieji ratai
TransmisijaAutomatinė. 4 pakopų, imituojanti 10 pavarų, pavarų dėžė
Elektriniai varikliai gali dirbti atskirai nuo benzininio
iki 140 km/h
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km / h5,4 s

BANDOMASIS VAŽIAVIMAS

1 žingsnis: Pasirinkite automobilį
Prašome pasirinkti automobilio (-ų) seriją.
CT
IS
GS
LS
NX
RX
RC
LC
1
2 žingsnis: Jūsų kontaktiniai duomenys
2

Paveikslėliai ir vaizdo įrašai

SUSIDOMĖJOTE?

Užpildykite žemiau pateiktą formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu.
   Norite sužinoti apie Lexus naujienas pirmi? Užsakykite mūsų naujienlaiškį:        Užsisakyti
Į viršų

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.