Radikaliai pasikeitęs hibridinis Lexus flagmanas

LS 500h

Užsisakyti
 NAUJOJO LEXUS LS 500H PASAULINĖ PREMJERA
Ženevos automobilių parodoje įvyko pasaulinis naujo, visiškai hibridinės versijos Lexus LS 500h sedano debiutas.

Šis modelis pasirodė netrukus po to, kai 2017 m. sausį Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje (NAIAS) Detroite pasirodė naujos išvaizdos dviejų turbinų benzininiu V6 varomas LS 500 automobilis. Tai yra dar vienas pasireiškimas, kaip Lexus sugebėjo pakeisti prabangų sedaną, pristatydamas drąsų dizainą, neįprastą našumą ir rafinuotai apeliavo į jaunosios kartos klientus ir jų gebėjimą mąstyti į priekį.

Pažymėtina, kad Lexus LS 500 modelis buvo pagerbti NAIAS "EyesOn Design" apdovanojimu už interjero dizaino meistriškumą.
LS 500h įrengtas su nauja Lexus daugiapakopine hibridinė sistema, technologija, kuri pagerina našumą ir hibridinio automobilio vairavimo patrauklumą, suteikiant geresnį valdomumą ir geresnį pagreitį, ypač kai pajudama iš vietos. Tuo pačiu buvo dar labiau sumažintos degalų sąnaudos ir išmetamųjų teršalų efektyvumas su Lexus Hybrid Drive sistema.

Automobilis aprūpintas 3,5 litro V6 "Dual VVT-i" V6 benzininiu varikliu su dviem elektros varikliais, kurie kartu užtikrina 354 AG / 264 kW maksimalią sistemos galią. Kuomet LS 500 bus galima Europoje įsigyti tik kaip visų varančiųjų ratų modelį, LS 500h bus pristatyta tiek galine, tiek visų varančiųjų ratų versija.

VISIŠKAI HIBRIDINĖ SISTEMA SU 3,5 L V6 DUAL VVT-I BENZININIU VARIKLIU

LS 500h sedanas komplektuojamas su Lexus daugiapakope hibridine sistema, kurią sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai, drauge išvystantys 359 AG / 264 kW galią.

Variklio darbą optimizuoja kintamojo vožtuvų veikimo sistema (Dual VVT-i): dėl tikslaus vožtuvų veikimo reguliavimo, pritaikyto prie važiavimo sąlygų, sukuriamas didelis sukimo momentas visame sūkių diapazone.

Pritaikius siauras ir lengvas vožtuvų svirtis bei paskirstymo mechanizmo pavaros grandines su mažos trinties koeficientu, buvo sumažinti trinties nuostoliai ir padidintas variklio našumas. Tiesioginio degalų įpurškimo sistema D-4S užtikrina optimalų degimo procesą, taip sumažindama degalų sąnaudas.
 
 LEXUS DAUGIAPAKOPĖ HIBRIDINĖ SISTEMA 
 
Naujajame LS 500h modelyje montuojama Lexus daugiapakopė hibridinė sistema. Tai novatoriška technologija, keičianti hibridinės sistemos charakteristikas.

Sistema papildo Lexus hibridinės pavaros galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 benzininis ir du elektriniai varikliai, keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Tai lemia tikslesnę automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus, geresnes dinamines savybes, kurios leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą, ir Lexus hibridams būdingą sklandų riedėjimą bei išskirtinę ekonomiją.

Įprasto visiškai hibridinio automobilio vidaus degimo variklio galią padidina elektrinis variklis, naudojant reduktorių. Su naująja daugiapakope hibridine sistema V6 variklio ir hibridinio akumuliatoriaus galia padidinama keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Dėl didesnės galios automobilis greičiau įsibėgėja pajudėjęs iš vietos iki 100 km/h (per 5,4 s). LS 500h pasiekia didelį pastovų greitį žemesnių sūkių diapazone ir išvysto didesnį greitį (iki 140 km/h) esant išjungtam benzininiam varikliui.

Daugiapakopio perjungimo įrenginys montuojamas tiesiai už galios paskirstymo bloko viename lygyje su variklio alkūniniu velenu. Perjungimo įrenginys turi keturias pavaras, tačiau imitacinis perjungimas pavarų diapazone sukuria vairavimo su 10 pavarų transmisija įspūdį. Automobiliui didinant greitį, variklio apsukos didėja linijiniu būdu ir be pertrūkių, išvengiant „guminės juostos“ efekto, kuris pasitaiko naudojantis kai kuriomis kintamojo veikimo transmisijomis. 10-osios pavaros diapazone CVT valdymo sistema palaiko didelį pastovų greitį esant mažesnėms variklio apsukoms. Tai lemia tylų ir sklandų riedėjimą bei mažas degalų sąnaudas.
 Transmisija patobulinta pritaikius pažangesnę dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistemą, kuri montuojama įprastose automatinėse transmisijose, todėl visuomet nustatoma optimali pavara, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir vairuotojo veiksmų, pavyzdžiui, važiuojant įkalne ar nuokalne. Sistema taip pat naudoja „vairuotojo elgsenos indeksą“ (DMI – Driver’s Mind Index). Tai reiškia, jog sistema gali reguliuoti pavarų perjungimą priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus: vairuotojui nereikia perjungti kito važiavimo režimo, kad būtų pritaikyti atitinkami transmisijos nustatymai.

Daugiapakopė hibridinė sistema suteikia galimybę naudotis mechaninės pavarų dėžės (M) režimu ir valdyti pavaras rankiniu būdu ant vairo įrengtomis pavarų svirtelėmis (šios funkcijos Lexus hibriduose anksčiau nebuvo). Dėl koordinuoto galios paskirstymo bloko ir pavarų perjungimo mechanizmo valdymo pavaros perjungiamos akimirksniu, kai tik kompiuteriui perduodamas signalas iš pavarų svirtelės. Tai užtikrina ypač greitą reakciją.
 HIBRIDINIS LIČIO JONŲ AKUMULIATORIUS
 
LS 500h komplektuojamas su kompaktišku ir lengvu ličio jonų hibridiniu akumuliatoriumi. Jis yra 20 proc. mažesnis už nikelio metalo hidrido akumuliatorių, įrengtą dabartiniame Lexus LS 600h automobilyje, ir pasižymi didesniu energijos tankio rodikliu. Dėl kompaktiškos jo konstrukcijos bagažinės talpa padidėjo 25 l (lyginant su LS 600h).

Be to, ličio jonų akumuliatoriaus yra lengvesnis. Tai leido sumažinti bendrą automobilio masę, kartu pagerinant bendrus degalų sąnaudų ir taršos rodiklius bei optimizuojant valdymą.

Tai pirmasis satelitinės konstrukcijos Lexus hibridinis akumuliatorius: elementų įtampos kontrolės funkcija yra atskirta nuo akumuliatoriaus elektroninio valdymo bloko. Toks sprendimas leidžia efektyviai panaudoti anksčiau paliktą neužpildytą erdvę akumuliatoriaus bloko viduje – dabar joje patalpintas laidų mazgas ir akumuliatoriaus aušinimo ventiliatorius. Dėl tokios konstrukcijos sumažėjo bendri agregato gabaritai. Be to, aušinimo ventiliatorius tapo daug galingesnis ir siauresnis. 
 KETURIOS PAKOPOS
 
Daugiapakopė hibridinė sistema papildo LS 500h sedano Lexus Hybrid Drive galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai su keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Pritaikius šią technologiją, automobilis tiksliau reaguoja į akceleratoriaus spustelėjimą. Tai ypač pastebima jam pajudėjus iš vietos.

Nors sistemą sudaro tik keturios pakopos, tačiau ji imituoja 10 pavarų transmisijos veikimą, kaip būdinga ir LS 500 modeliui, varomam 3,5 l V6 benzininio variklio su dviem turbokompresoriais, užtikrindama linijinį, tiesioginį bei tikslų pagreitėjimą ir leisdama patirti dar didesnį vairavimo malonumą.
 
JAUKUS IR ERDVUS SALONAS


Informacinė ir pramoginė sistema turi patrauklesnę grafinę naudotojo sąsają ir yra valdoma naudojantis naujosios kartos Lexus nuotolinio valdymo įtaisu. Intuityvus valdiklis imituoja išmaniojo telefono veikimą ir atpažįsta „ranka įrašytas“ komandas, kurios pateikiamos pirštu braižant raides ant jutiklinio kilimėlio.

TAKUMI MEISTRIŠKUMAS


Lexus takumi meistriškumą, nusakomą kokybės, preciziškumo ir tobulumo sąvokomis, atskleidžia prabangios naujojo LS apdailos detalės, puikiai tinkančios flagmanui sedanui.

Naujasis LS išsiskiria unikalia estetikos pajauta. Apie tai byloja įvairūs elementai, pavyzdžiui, salono apšvietimas, ir išskirtinis dėmesys apdailos detalėms bei visiems matomiems ir juntamiems aplinkos niuansams.
 
 
ĮKVĖPTA JAPONŲ KULTŪROS IR TRADICIJŲ


Gofruota durelių apdaila yra įkvėpta origamio – japonų popieriaus lankstymo meno, kai iš vieno lapo sukuriamos trimatės formos. Iš pradžių durelių panelės prityrusio meistro buvo sukurtos iš popieriaus. Tikslios ir sudėtingos klostės galutiniame trimačiame modelyje atspindi L (Lexus) motyvą, sukurdamos įvairius efektus dienos metu ir naktinio salono apšvietimo sąlygomis.

Sukurti išskirtinės kokybės LS 500h interjerą padėjo ir Lexus takumi meistrai, kurių viražai pastebimi naujose prabangiose medžiagose ir apdailos elementuose. Vienas tokių pavyzdžių – vidinių durelių panelių apdaila, sukurta pasitelkiant gofravimo ir stiklo raižybos (kiriko) techniką.

Techniniai duomenys


Variklis3.5 l V6 su dvigubu VVT-i V6 benzinininiu varikliu ir dviem elektriniais motorais
Galia, AG / kW354 / 264
Varantieji rataiAWD, visi varantieji ratai
TransmisijaAutomatinė. 4 pakopų, imituojanti 10 pavarų, pavarų dėžė
Elektriniai varikliai gali dirbti atskirai nuo benzininio
iki 140 km/h
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km / h5,4 s

Kainos ir įranga Kainininkas (PDF)

  • ĮRANGA Comfort
    Nuo
    97 700

     

    AKTYVIOJI SAUGA IR VAIRAVIMO DINAMIKA

    Lexus Saugumo Sistema +:

    -  Priešavarinės saugos sistema  su pėsčiųjų atpažinimo sistema (PCS)

    -  Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC) visame diapazone

    - Nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjamoji sistema su linijų palaikymo sistema (LDA + LKA)

    - Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (TSR)

    - Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)

     

    STABDYMO, STABILUMO, VAIRAVIMO IR TRAUKOS SISTEMOS

    Pagalbinė važiavimo įkalne sistema (HAC)

    Padangų slėgio įspėjamoji sistema (TPWS)

    Integruota automobilio dinamikos valdymo sistema (VDIM)

    Nematomų zonų indikacija šoniniuose veidrodėliuose (BSM) ir perspėjimo apie iš galo artėjančius automobilius sistema (RCTA)

    Galinio vaizdo monitorius su ekrane rodomomis judančiomis linijomis (BGM)

     

    IŠORĖ

    Šviesos diodų (3 LED) žibintai:

    - Dieniniai žibintai LED be išjungimo

    - Priekiniai rūko žibintai

    - Kombinuoti LED galiniai žibintai

    - Sekvenciniai LED posūkių žibintai

    Reguliuojami priekiniai žibintai su apiplovimo sistema

    Sustiprinti galiniai stiklai

    Valytuvai su lietaus jutikliu

    Nuo ultravioletinių (UV) spindulių saugantys ir šilumą izoliuojantys tonuoti stiklai

    Tonuotas galinis stiklas

    19 colių lengvojo lydinio ratlankiai su 245/50 RF19 padangos (tik LS500h)

    20 colių lengvojo lydinio ratlankiai su 245/45 RF20 padangos (tik LS500)

    Durelių veidrodėliai:

    - Elektra valdomi, nulenkiami, šildomi ir elektrochromatiniai (automatiškai patamsėjantis)

    Nuo pėsčiųjų traumų apsaugantis variklio dangtis (Pop up hood)

    Parkavimo davikliai priekyje ir gale su automatiniu sustabdymu (ICS + RCTAB)

    Pakaba: reguliuojamo aukščio amortizatoriai (coil) + adaptyvi kintanti pakaba (AVS)

    12 garsiakalbių aukščiausios kokybės Pioneer garso sistema su DVD grotuvu

    Lexus Premium navigacija su 12,3" ekranu

    Analoginis laikrodis

    Daugiafunkcinis spalvotas ekranas centrinėje konsolėje

    Į vairą integruoti daugiafunkciniai valdymo mygtukai (atstumo palaikymo, linijų sekimo asistento)

     

    SALONO KOMFORTAS IR PATOGUMAS

    Švelnios perforuotos oda sėdynės:

    - sėdynės su reguliuojama 4 krypčių juosmens atrama

    - ištraukiamas ir sustumiamas vairas, pritraukimo funkcija

    - reguliuojamos vairuotojo ir keleivio sėdynės (260 mm)

    - elektra reguliuojamos priekinių sėdynių galvos atramos

    - mechaniškai reguliuojamos galinių sėdynių galvos atramos

    - šildomos ir ventiliuojamos priekinės sėdynės

    Dirbtinės odos porankių apdaila durelėse

    Dirbtinės odos priekinio skydelio apdaila

    Dirbtinės odos daiktadėžės priekiniame skydelyje apdaila

    Galinio stiklo užuolaidėlė

    Elektrochromatinis (automatiškai patamsėjantis) galinio vaizdo veidrodėlis

    Medžio apdaila durelėse

    Medžiaginė durelių apdaila

    Medžiaginė stogo apdaila

    Pasirenkamas važiavimo režimas („COMFORT“, „CUSTOM“, „SPORT +“)

    Klimato kontrolė su infraraudonaisiais „Rays Matrix“ jutikliais

    2 USB jungtys automobilio gale

    Stoglangis

    Durų pritraukimo mechanizmas

    Aksesuarų 12 V jungtis (2+1)

  • ĮRANGA F SPORT
    Nuo
    107 800

     

    (COMFORT komplektaciją papildanti įranga)

    20 colių F SPORT dizaino lengvo lydinio ratlankiai, 245/45 priekyje ir 275/40 gale RF20 padangos

    F-SPORT išorės dizaino elementai:

    - radiatoriaus grotelės

    F-SPORT vidaus dizaino elementai:

    - F Sport akceleratoriaus pedalas

    - F Sport pavarų svirtis ir rankinis stabdis

    - F Sport stabdžių pedalas ir atrama kojoms

    - F sport slenksčių apdaila

    Zomšinė stogo apdaila

    Durų apdaila su chromo detalėmis

    Priekinių ir galinių sėdynių šildymas

    F Sport sėdynės

    Panoraminė vaizdo sistema su 360° vaizdu ir pėsčiųjų atpažinimu

    24 garsiakalbių „Mark Levinson®“ aukščiausios kokybės erdvinio garso sistema su DVD

    Panoraminė vaizdo sistema su 360° vaizdu ir pėsčiųjų atpažinimu

    Didelis projekcinis ekranas ant priekinio stiklo (HUD)

    Pneumatinė pakaba

  • ĮRANGA Executive
    Nuo
    112 800

     

    (COMFORT komplektaciją papildanti įranga)

    20 colių lengvojo lydinio ratlankiai su 245/45 RF20 padangomis

    Zomšinis saulės skydelis

    Pusiau anilino odos daiktadėžės priekiniame skydelyje apdaila

    Zomšinė stogo apdaila

    Pusiau anilino odos sėdynės

    Elektra valdomas galvos atlošas priekinėse sėdynėse

    Elektra valdomas galvos atlošas su atmintimi galinėse sėdynėse

    Elektra valdomos galinės sėdynės

    Priekinės sėdynės su masažo funkcija

    Priekinių ir galinių sėdynių šildymas

    Priekinių ir galinių sėdynių vėdinimas

    24 garsiakalbių „Mark Levinson®“ aukščiausios kokybės erdvinio garso sistema su DVD

    Panoraminė vaizdo sistema su 360° vaizdu ir pėsčiųjų atpažinimu

    Didelis projekcinis ekranas ant priekinio stiklo (HUD)

    Papildoma Lexus Safety System+ sistema:

    - Priešavarinės saugos sistema  su pėsčiųjų atpažinimo sistema su vairo pasūkimu

    - Įspėjimas apie artėjančią sankryžą

    - „Lexus  CoDrive“ sistema

    - Važiavimo tarp kelio juostų sistema (Lane Tracking Assist)

    Pneumatinė pakaba

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA  1

    Pusiau anilino odos durų apdaila

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA  2

    Medžiaginė „Art Wood“ durų apdaila

  • ĮRANGA Luxury
    Nuo
    128 400

     

    (EXECUTIVE komplektaciją papildanti įranga)

    Nuo ultravioletinių (UV) spindulių saugantys galiniai stiklai

    Elektra valdomos galinės Ottoman sėdynės su atsilenkiančia atrama kojoms

    Masažuojamos priekinės ir galinės sėdynės

    Reguliuojamos vairuotojo (260 mm) ir keleivio sėdynės (420 mm)

    DVD sistema gale

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 1

    L-White spalvos odinis salonas su pusiau anilino „Art Wood“ durų apdaila


    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 2

    Pusiau anilino odos „Art Wood“ durų apdaila

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 3

    Anilino odos paketas:

    - Anilino oda: sėdynės, rankų atrama durelėse, centrinės daiktadėžė.

    - Medžiaginė durų apdaila

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 4

    Anilino odos paketas su medžio apdaila:

    - Anilino oda: sėdynės, rankų atrama durelėse, centrinės daiktadėžė.

    - Medžiaginė durų apdaila

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 5

    Pjaustyto stiklo intarpai ir pusiau anilino odos durų apdaila

     

    PAPILDOMA GAMYKLINĖ ĮRANGA 6

    Krištolo paketas:

    - durų apdaila su „Origami“ klostėmis

    - pjaustyto stiklo intarpai

BANDOMASIS VAŽIAVIMAS

1 žingsnis: Pasirinkite automobilį
Prašome pasirinkti automobilio (-ų) seriją.
CT
IS
ES
LS
UX
NX
RX
RC
LC
Kiti
1
2 žingsnis: Jūsų kontaktiniai duomenys
2

Paveikslėliai ir vaizdo įrašai

SUSIDOMĖJOTE?

Užpildykite žemiau pateiktą formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu.
   Norite sužinoti apie Lexus naujienas pirmi? Užsakykite mūsų naujienlaiškį:        Užsisakyti
Į viršų

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.
Daugiau informacijos