TOYOTA PRIUS PLUG-IN
Elektra varomas hibridas, galintis nuvažiuoti toliau.

Pristatymas

Prius Plug-in Hybrid | Ekonomiškiausias ir dinamiškiausias Prius per visą modelio istoriją

Toyota Prius Plug-in Hybrid puikiai tinka tiems, kurie ieško hibridinio automobilio, galinčio nuvažiuoti ilgesnį atstumą elektros (EV) režimu. Tai pats dinamiškiausias Prius per visą modelio istoriją: šis sklandžiai važiuojantis ir nepaprastai dinamiškas automobilis suteikia nepakartojamų vairavimo potyrių. Dar vienas šio automobilio privalumas – abejonių nekelianti neįtikėtina jo ekonomija.

Praėjo maždaug penkeri metai, kai TOYOTA pristatė pirmąjį PRIUS PLUG-IN modelį. Dabar scena paruošta naujosios kartos PRIUS PLUG-IN Hybrid, jis pasiruošęs ir vėl nustebinti bei pademonstruoti nepakartojamą patirtį vairuojant Plug-In Hybrid transporto priemonę. Atraskite, kas šią patirtį paverčia tikrai ypatinga...

Kaip ir bet kuris visiškai hibridinis TOYOTA modelis, PRIUS PLUG-IN Hybrid gali važiuoti savo benzininiu varikliu, arba tik elektriniu, arba abiem iškart. Kol stabdymo sistema regeneruoja ir sulaiko elektros energiją bei kaupia ją hibrido baterijoje. PRIUS PLUG-IN Hybrid sukurtas remiantis naujausios kartos PRIUS modeliu – dar dinamiškesnis važiavimas ir naujoji visiškai hibridinė sistema – intuityvus, tylus ir reaguojantis PRIUS PLUG-IN Hybrid (PHV) yra tobulas tiems, kurie nori hibridinio automobilio su elektromobilio (EV) privalumais vairuojant.


Greičiau ir toliau su elektra 

Įsivaizduokite važiavimą 135 km/h greičiu ir daugiau nei 50 km atstumą be lašo degalų! Dabar tai įmanoma, dėka PRIUS PLUG-IN Hybrid 68kW galios reitingo.
Didesnė ličio baterija (dvigubai didesnė nei pirmosios kartos) suteikia pagerintą akceleraciją ir prailgintą važiavimą EV režimu. Kokia to nauda? Kuo daugiau pakraunate bateriją, tuo daugiau galite nuvažiuoti tik EV režimu. Koks rezultatas? Praleisite dar mažiau laiko benzino kolonėlėse!

Kai jūsų kelionė viršija 50 km nuvažiuotų EV režimu, naujasis PRIUS PLUG-IN Hybrid siurbia degalus tik ~1.0l/100km, tai reiškia, jog jums reikės retai pilti degalus ir džiaugsitės sumažintomis CO2 emisijomis iš išmetamojo vamzdžio: apskaičiuota, jog jos išskirtinai mažos – 22g/km.

Pristatome pirmąją Toyota dvigubą variklio/generatoriaus sistemą, naujasis PRIUS PLUG-IN Hybrid siūlo pastiprintą akceleraciją ir yra mažiau priklausomas nuo savo benzininio variklio, net kai spaudžiate akceleratorių, arba naudojate šildytuvą žiemą. Dėkojame pirmai pasaulyje šildymo, oro kondicionavimo sistemai priimančiai degalų injekciją. Kraunant bateriją, ji pilnai pasikraus ne daugiau nei per dvi valandas ir jūs toliau galėsite pilnai važiuoti EV režimu.

     

Išnaudokime saulės energiją
TOYOTA inžinieriai, kurie yra atsakingi už naujojo PRIUS PLUG-IN Hybrid, dirbo nenuvargstamai, kad pilnai įrengtų šį techninį stebuklą su daugybe inovatyvių sprendimų, kurie ne tik nustebins ir pamalonins savininkus, bet ir daugiau nei atitiks pažangų vairavimą.

Vystant pirmosios kartos modelio saulės energijos ventiliacinę sistemą, visiškai nauja saulės energijos stogo sistema išvysta dienos šviesą. Tai ne tik padidina PRIUS PLUG-IN Hybrid išskirtinį degalų efektyvumą, bet ir veda mus į ateitį, kur transporto priemonės turi potencialo pačios save aprūpinti elektra.

Siūlomi du aiškūs pranašumai naudojant kasdien - naujasis saulės energijos stogas ne tik aprūpina elektronikos prietaisus PRIUS PLUG-IN Hybrid salone, kol važiuojame, tokius kaip šviesos ir multimedijos sistema, bet tai pakraus bateriją, kai automobilis priparkuotas. Neįtikėtina, tačiau šis pastovus energijos papildymas prisideda prie papildomų 1000km EV režimo kasmet, priklausomai nuo šalies ir oro sąlygų, kuriose važiuojama.

     

Technologijos, kurios daro skirtumą

Pažangiame PRIUS PLUG-IN Hybrid salone jus pasitiks bevielis mobilaus telefono įkroviklis, šis įrenginys esantis centrinėje konsolės dalyje leis jums įkrauti suderintus išmaniuosius telefonus be jokio kabelio, kol tuo pat metu spalvotas displėjus tiesiai jums prieš akis rodys reikalingą informaciją, viskas tik tam, kad jums nereiktų atitraukti akių nuo kelio.

Toyota Safety Sense saugos sistemos montuojamos net ir standartinėje įrangoje – pažangus aktyvios ir prevencinės saugos paketas. Išskiriamos sistemos – viso greičio adaptyvus autopilotas (su pilno sustabdymo technologija), kuris aptinka pasikeitimus transporto priemonės prekyje ir atitinkamai, arba ją sulėtina, arba visiškai sustabdo ir švelniai sugrąžina į saugų greitį naudojant akceleratorių, kai tik eismo greitis padidėja. Kitos savybės: anti-susidūrimo sistema su pėsčiųjų atpažinimu, automatinis stabdymas ir išvažiavimo iš eismo juostos signalas (su vairo mechanizmo asistavimu) bei adaptyviosios tolimosios šviesos.

PRIUS PLUG-IN Hybrid energiją tausojantys keturių lempų matricos LED žibintai pasižymi unikalia, greičiui jautria, adaptyvia šviesų technologija. Naudojama šviesą jaučianti kamera, kuri atpažįsta iš priekio atvažiuojančio automobilio žibintus, arba priekyje važiuojančios transporto priemonės galinius žibintus, pagal tai technologija parenka tinkamą šviesos stiprumą, kad neapakinti vairuotojų priekyje. Ši sistema netgi parenka tam tikrą kampą ir šviesos gylį, kad atitiktų automobilio greitį ir paskirstytų šviesą tolygiai net ir sukant.

Šių neįprastų savybių komplektą puikiai užbaigia Aklosios Zonos Monitorius, Signalas, įspėjantis apie už automobilio vykstantį eismą ir Išmani Parkavimosi sistema. Pastaroji sistema naudoja daugybę įvairių jutiklių, kurie identifikuoja ir išlaviruoja tarp gretimų parkavimosi vietų, ji netgi nurodys jums vertikalias laisvas pozicijas, kad prisiparkuotumėte tiesiog tobulai.

     

Elektrinis važiavimas, atletiškas dizainas

Kaip ir naujausios kartos PRIUS modelis, taip ir naujasis PRIUS PLUG-IN Hybrid yra sukurtas ant naujos TOYOTA GLOBAL ARCHITECTURE (TNGA) platformos. Su šia platforma vairuotojo vieta atsirado gerokai žemiau, taip sukuriant dinamiškesnio vairavimo potyrius. Žemesnis gravitacijos centras ir sustiprinta pakaba dar labiau padidina šį jausmą.

TNGA platforma leido dizaineriams sukurti išskirtinę, su keliu susiliejančią ir kampuotą automobilio išvaizdą. Aerodinamiškas dizainas su dvigubu galiniu langu ir automatiniu grotelių vožtuvu – kuris sumažina stabdymą, kai vėsinimas nėra reikalingas – suteikia naujajam PRIUS PLUG-IN Hybrid žemą 0,25 aerodinaminio stabdymo koeficientą.

2017 m. pradžioje prasidėsiantys naujojo PRIUS PLUG-IN Hybrid pardavimai atverčia naują skyrių hibridinių automobilių istorijoje. Pradėjus nuo TOYOTA PRIUS 1997 m., mes didžiuojamės, jog nuo tos dienos į pasaulį išriedėjo daugiau nei 9 milijonai hibridinių automobilių, sutaupant daugiau 67 milijonus tonų CO2.

Su naujuoju PRIUS PLUG-IN Hybrid, papildančiu jau 8 hibridinių TOYOTA modelių gamą, pradedame kelionę tikslo link – sumažinti CO2 emisijas mūsų automobiliuose 90% iki 2050 metų. Lyginant su rodikliais, kuriuos turėjome 2010 m.
Skatinsime, kad modeliai sunaudotų kuo mažiau degalų ir skirsime daug dėmesio kitų kartų automobilių vystymui su žema arba nuline anglies dvideginio emisija, įskaitant hibridinius, plug-in hibridinius, elektrinius ir vandenilinius automobilius.

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.