Lexus naujienos

Užsisakyti

Svarbiausi LEXUS LF-30 elektromobilio ypatumai

Inovatyvių ir įkvepiančių sprendimų kūrimo strategijai ištikima „Lexus“ markė pristato naujas ateities elektromobilių koncepcijas „Lexus Electrified“. Prototipas „LF-30 Electrified“ įkūnija „Lexus“ perėjimo prie elektros pavaros strategiją. Futuristinis išorės dizainas sufleruoja, kaip gali atrodyti iki 2030 m. pasirodysiantys „Lexus Electrified“ automobiliai.



 

Koncepcinio „LF-30 Electrified“ misija – pabrėžti svarbiausius „Lexus Electrified“ strategijos akcentus. Jo dizainas perteikia gamintojo požiūrį į šios krypties : iš šimtaprocentinio elektromobilio klientai tikisi futuristinės išvaizdos, kuri suformuojama, panaudojant specialius dizaino elementus.

Koncepcinio modelio salonas buvo sukurtas, jį pritaikant automatinio vairavimo ir kitų  pažangių technologijų integravimui.

 

Mūsų patirtis kuriant elektrinio variklio valdymo sistemas leidžia akimirksniu koreguoti automobilio elgseną – tokia ypatybė gerokai pranoksta automobilius su vidaus degimo varikliais. Ir tai dar ne viskas – koncepcinis „LF-30 Electrified“ demonstruoja daugybę pažangiausių technologijų, kurios iki 2030 metų gali būti panaudotos gamyboje. Viena iš tokių – visiškai nauja vairuotojo vietos koncepcija. Ji suformuota, remiantis esmine „Lexus“ dizaino filosofija „Žmogus – visada dėmesio centre“. Kita perspektyvi technologija –elektroninių sistemų pagalba valdomas vairo mechanizmas, neturintis mechaninio ryšio tarp vairo ir ratų.



Iškėlę užduotį sukurti naują dizainą, kuriuo gali pasižymėti tik automobilis su ratuose įmontuotais elektros varikliais, „Lexus“ dizaineriai bandė vizualiai pabrėžti unikalų „LF-30 Electrified“ energijos srauto paskirstymo principą.

Visi šio elektromobilio dizaino elementai vizualiai simbolizuoja kėbulo kampuose išdėstytų ratų energijos srautų tiesioginį perdavimą kelio dangai.

Pasinaudodami galimybėmis, kurias suteikia tradicinio variklio eliminavimas, dizaineriai sukūrė naują sprendimą: firminės „Lexus“ markės spindulio formos dekoratyvinės grotelės atrodo išaugusios ir dabar jų forma apėmė viso automobilio kontūrus.

Įstiklintas paviršius, besitęsiantis nuo priekinės dalies iki pat galo, plastiškos formos ratų sparnai ir sparno formos priekiniai žibintai sudaro vientisą vaizdą, perteikiantį garsiąsias verpstės formas, tapusias „Lexus“ simboliu.

 


Automobilio žibintų kontūrai primena išskleistus sparnus. Su jų formomis harmoningai dera briaunoti galinių žibintų ir šoninių oro įsiurbimo angų kontūrai. Jie suprojektuoti taip, kad užtikrintų geriausias aerodinamines savybes ir efektyvų aušinimą. Šie dizaino sprendimai leidžia stilių derinti su funkcionalumu.

Šoninių langų šviesos laidumą galima sklandžiai reguliuoti, leidžiant keleiviams grožėtis panoraminiais vaizdais arba, pavyzdžiui, sutemus visiškai juos užtemdant ir taip suteikiant daugiau privatumo. Automobilio priekinės dalies apšvietimas ir atskiri švytintys dizaino elementai aplinkiniams leidžia pamatyti, ar elektromobilis juda įprastu režimu, ar valdomas automatinės sistemos. Koncepcinis automobilis nudažytas, naudojant pažangiausias galvanizavimo technologijas, suteikiančias subtilų mėlynai žalios spalvos atspalvį, pavadintą „voltaic sky“ (angl. k. galvanizuotas dangus).

  


Vizualiai perteikdami vieną iš pagrindinių „Lexus“ prekės ženklo vertybių – „žmogus – visada dėmesio centre” – dizaineriai naujojo prototipo interjerą suprojektavo pagal „Tazuna“ (japonų k. – kamanų) koncepciją. Taip, kaip žirgas valdomas kamanų pagalba, taip ir visi „LF-30 Electrified“ valdymo elementai yra sutelkti į vairą ir prie jo maksimaliai priartintą projekcinį ekraną. Tai suformuoja kompaktišką erdvę, leidžiančią vairuotojui išlaikyti maksimalų dėmesį į automobilio valdymą, tuo pačiu metu kontroliuojant įvairiausias funkcijas: navigacijos ir garso sistemas ar važiavimo režimo pasirinkimą. Šiuos veiksmus galima daryti, neatitraukiant akių nuo kelio ir nesinaudojant jokiais rankiniais valdikliais. Vairuotojo posto futurizmą pabrėžianti „Tazuna“ koncepcija apima naujos kartos technologijas: gestų atpažinimo sistemą, taip pat išplėstinę informaciją apie automobilio būklę pateikiančią papildytos realybės sistemą. Dėl to buvo įmanoma sukurti saloną, kuris tiek vairuotojui, tiek keleiviams užtikrintų maksimalų patogumą ir paprastą naudojimą.



Priekinės keleivio sėdynės forma primena pirmosios klasės lėktuvo vietą, o visas interjeras sukuria harmoningą jausmą, derinantį atvirumą su saugumu. Visi valdikliai yra išdėstyti lengvai pasiekiamu atstumu, o papildomą komfortą ir patogumą suteikia didelis, priešais keleivio sėdynę esantis ekranas su gestų atpažinimo sistema.

Galinėse sėdynėse pritaikyta „dirbtinių raumenų“ technologija, leidžianti atkartoti sėdinčio žmogaus kūno formą. Numatyti įvairūs sėdynės naudojimo režimai – poilsio, jėgų atgavimo ir budrumo.



Premium klasės „Mark Levinson®“ garso sistema sukuria naują akustinį lygį – realiuoju laiku kontroliuojamos sistemos suteikia tobulą garso skambesį kiekvieną akimirką, teikdamas maksimalų klausymo malonumą vairuotojui ir keleiviams. Į galvos atlošus įmontuoti garsiakalbiai ne tik padeda sukurti idealų akustinį foną, bet ir slopina pašalinį triukšmą, prireikus užtikrindami visišką tylą.

Virš galinių sėdynių stikliniame stoge integruotas balsu arba gestais valdomas „SkyGate“ (angl. k – „dangaus vartų“) ekranas, kuris papildytos realybės principu perteikia įvairaus tipo informaciją. Jame galite pamatyti žvaigždėtą dangų, žiūrėti vaizdo įrašus arba navigacijos žemėlapį.



Be unikalaus dizaino, koncepcinio automobilio salonas demonstruoja ir naujos kartos prabangą. Jame panaudotos minimalų poveikį aplinkai darančios medžiagos iš atsinaujinančių šaltinių. Grindų ir vairo apdailai  buvo naudojama tradicinė japoniška „yakisugi“ deginto kedro apdirbimo technologija. Durų apdailai buvo panaudoti iš perdirbto metalo gauti pluoštai. Tokie sprendimai pabrėžia „Lexus“ tapatybę ir novatorišką prekės ženklo dvasią.


Į viršų

Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.
Daugiau informacijos