TOYOTA HILUX
Naujos pikapų eros skelbėjas

Pristatymas


Nesikeičiančio charakterio naujasis Toyota Hilux - dar tvirtesnis, stipresnis ir pajėgesnis įveikti bekelės iššūkius, tačiau kiekvienu savo centimetru išsaugojęs pirmtakų privalumus. Jis skelbia naują stilingų, komfortiškų, saugos sistemomis ir pažangiomis technologijomis apsiginklavusių pikapų, skirtų patenkinti net pačių išrankiausių keliautojų poreikius, erą.



Visame pasaulyje Hilux pasitikimas dėl jo stiprumo ir patvarumo. Pagamintas tvirtai ir sukurtas užtikrinti funkcionalumą.


Nuo 1968 m. viso pasaulio keliais važinėja daugiau nei 16 mln. Toyota Hilux.

Extra Cab arba Double Cab, du varikliai, keturi modeliai, Hilux turi viską.

Hilux - tai kokybė ir ilgaamžiškumas. Interjeras sukurtas siekiant užtikrinti patogumą ir funkcionalumą.

Patikima keturių varančiųjų ratų funkcija, su kuria nuvažiuosite bet kur, užtikrina legendinę Hilux bekelės reputaciją.

Naujasis Hilux komplektuojamas su Toyota Safety Sense paketu, kuris aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangą pakylėja į naują lygmenį.
Pre - Collision sistema (PCS)

Pre - Collision sistema, naudodamasi priekinio stiklo viršuje kompaktiškai įrengtu lazeriniu radaru ir kamera, fiksuoja pėsčiuosius ir kitas priekyje važiuojančias transporto priemones. Nustačiusi susidūrimo riziką, ji įspėja vairuotoją garso bei vaizdo signalais ir įjungia pagalbinę stabdymo sistemą. Jei vairuotojas laiku nenuspaudžia stabdžio pedalo, automatiškai įjungiami stabdžiai, kad būtų išvengta galimo susidūrimo arba sušvelnintas smūgis susidūrimo metu.
Nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (LDA)

Naudodamasi kamera, ši sistema fiksuoja kelio juostų žymas ir įspėja vairuotoją garso bei vaizdo signalais (ir jei būtina, pareguliuoja vairą), kai automobilis pradeda keisti judėjimo trajektoriją važiuojamojoje juostoje nerodydamas posūkio signalo. Vairuotojas gali imtis atitinkamų veiksmų.
Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)

Į Toyota Safety Sense paketą įtraukta automatinė tolimųjų šviesų sistema užtikrina optimalų visų eismo dalyvių matomumą tamsiu paros metu. Kamera fiksuoja priešpriešais ir priekyje važiuojančių transporto priemonių šviesas, taip pat stebi gatvės apšvietimo ryškumą. Sistema automatiškai įjungia tolimąsias arba artimąsias šviesas, užtikrindama saugesnį vairavimą tamsiu paros metu.
Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA)

Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema stebi eismo ženklus priekyje ir naujame spalvotame TFT ekrane pateikia lengvai suprantamą naudingą informaciją, pavyzdžiui, apie nurodytą greičio apribojimą ar lenkimo draudimą. Jei nesilaikote kelio ženklų nurodymų, sistema taip pat įjungia vaizdo ir garso signalus.

Savo kokybe, patvarumu ir patikimumu išgarsėjęs nesustabdomas Hilux nepaliauja žavėjęs savo žygiais. Tai automobilis, kuris nepabūgo Šiaurės ašigalio, atsilaikė prieš Islandijos ugnikalnius, kuris užkariavo Antarktidą ir skina pergales Dakaro ralio trasoje.

Naujojo modelio stiprybė slypi naujoje tvirtesnėje kopėčių tipo važiuoklėje ir sutvirtintoje platformos konstrukcijoje. Naujajame Hilux montuojama nauja važiuoklė su kopėčių tipo rėmu, kuri lemia 20 proc. didesnį standumą. Tokios konstrukcijos važiuoklė, pritaikyta sudėtingiausioms važiavimo sąlygoms, leido pagerinti valdymą, važiavimo komfortą, triukšmo ir vibracijos rodiklius bei užtikrinti didesnę apsaugą įvykus susidūrimui.

Naujasis Hilux taip pat išsiskiria geresnėmis visureigio savybėmis ir didesne veikiamąja galia. Su nauju 2,4 l D-4D varikliu ir tvirtesne nauja važiuokle naujosios kartos Hilux veikiamoji galia padidėjo iki 3,2 tonos.



Naujojo Hilux dizaino sprendimai leido suteikti jam unikalų naujos kartos pikapo įvaizdį. Kėbulo pokyčiai ryškiausi atnaujintoje pikapo priekinėje dalyje. Moliusko geldelę primenantis variklio gaubtas apjuosia priekinių ratų arkas, sustiprindamas tvirto ir galingo naujojo Toyota modelio įvaizdį. Hilux šonuose atsisakyta aiškiai matomų sparnų arkų praplatinimų: priekinis buferis sklandžiai įsilieja į tvirtas priekinių ratų arkas, sukurdamas estetiškai patrauklesnį automobilio portretą. Naujojo Hilux galinė dalis išsiskiria žemiau įrengtu nauju plieniniu buferiu, kuris leido pritaikyti platesnį laiptelį, kad būtų lengviau prieiti prie krovinių skyriaus, esant uždarytam galiniam bortui.

Naujojo Hilux vidus, į kurį patenkama naudojantis Smart Entry & Start sistema, išsiskiria darbiniam automobiliui būtinomis savybėmis - patvarumu ir funkcionalumu, taip pat visureigiui būdingu rafinuotumu ir pažangia įranga.

Centrinėje konsolėje integruota multimedijos sistema su tvirtu planšetės tipo 7 colių jutikliniu ekranu. Ji lengvai ir intuityviai valdoma kokybišku talpiniu jungikliu ir mygtukais.

Naujame vairuotojo prietaisų skydelyje įrengtos plačios analoginio spidometro ir tachometro skalės su aiškiai matomais rodmenimis, o tarp jų puikuojasi spalvotas 4,2 colio TFT daugiafunkcis ekranas.

Naujasis Hilux yra 75 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 45 mm žemesnis už savo pirmtaką (5335 mm ilgio, 1855 mm pločio ir 1815 mm aukščio).

Nauja ryškia išvaizda išsiskiriantis Hilux tobulai pritaikytas prie jūsų gyvenimo stiliaus. Jūsų pasirinkimui siūlomos dviejų tipų Hilux kėbulo versijos - keturvietis Extra Cab ir penkiavietis Double Cab.

Naujos kartos Hilux pažangios konstrukcijos priekiniuose žibintuose įrengti galingi LED artimųjų šviesų prožektoriai.

Geresniam matomumui užtikrinti galinio vaizdo kamera montuojama borto rankenoje.

Siūlomi nauji 17 arba 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, pabrėžiantys stilingą automobilio išvaizdą.

Naujajam Hilux būdingas platesnis, tvirtesnis ir praktiškesnis krovinių skyrius. Maksimalus krovinių skyriaus plotis padidėjo nuo 1544 iki 1645 mm. Šiuo požiūriu Hilux pranoksta savo klasės atstovus.








Naujajame Toyota Hilux pikape montuojamas naujas 2,4 l D-4D Global Diesel (GD) serijos dyzelinis variklis. Šis su Stop/Start sistema komplektuojamas variklis lemia gerokai didesnį sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazone bei mažiausias klasėje degalų sąnaudas.

Naujojo variklio darbinis tūris - 2393 cm2, galia - 110 kW (150 DIN AG) esant 3400 aps./min, o maksimalus sukimo momentas siekia 400 NM esant 1600 - 2000 aps./min.

Dviem ratais varomi Hilux modeliai komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis transmisijomis, o visais ratais varomoms versijoms siūlomos šešių pavarų mechaninė ir automatinė transmisijos.

Visų Hilux modelių išvystomas maksimalus greitis - 170 km/h, o iki 100 km/h jie gali pagreitėti per 12,8 s (su 6 A/T) ir per 13,2 (su 6 M/T).

Naujasis galios agregatas suvartoja beveik 9 % mažiau degalų nei ankstesnis variklis. 2,4 l D-4D variklio vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,1 l/100 km*, o vidutinis CO2 kiekis - 187 g/km*.

* Informacija pateikiama remiantis preliminariais duomenimis.

HILUX AKSESUARAI


Mūsų e-privatumo politika
Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus.  Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį.