TOYOTA EXTRACARE TECHNINĖ PAGALBA KELYJE

Mūsų ekspertai suprojektavo jūsų Toyota automobilį siekdami maksimalaus patikimumo ir patvarumo. Vis dėlto gali pasitaikyti netikėtumų, tarp kurių vertėtų paminėti blogą orą ir prastus kelius. Todėl siūlome Toyota techninę pagalbą kelyje, kuri veikia ištisą parą, be išeiginių.

Toyota nemokama techninė pagalba kelyje Toyota transporto priemonėms teikiama iki 10 metų (jei transporto priemonės reguliariai atvyksta į autoservisą patikrai).*

Techninė pagalba kelyje Toyota Eurocare – tai mūsų klientų pasitenkinimo didinimo programos dalis. Pagal ją siekiame užtikrinti sklandų vairavimą ištisą parą, 365 paras per metus. Siūlome iki 10 metų trukmės ištisą parą (be išeiginių) teikiamą Toyota techninę pagalbą kelyje. Sistema veikia visose Baltijos jūros regiono valstybėse ir daugiau nei 30 Europos valstybių. Visapusiškos techninės pagalbos kelyje galiojimas pratęsiamas dar metams, kai atvykstate su savo Toyota transporto priemone pas įgaliotąjį atstovą reguliariai priežiūrai atlikti. Net ir pasibaigus garantijai. Pasiūlymas galios, kol jūsų transporto priemonei sukaks 10 metų. Nėra jokių ridos apribojimų. Techninė pagalba kelyje teikiama ir namie, ir kelyje, nuvelkant transporto priemonę į autoservisą.

* Galioja visiems naujiems Toyota modeliams, įsigytiems nuo 2020-01-01.


Jei esate Lietuvoje, skambinkite: 88 007 4442*

Jei esate užsienyje, skambinkite: +370 52 39 5002*

* Pokalbiui taikomi vietos pokalbių tarifai.

Toyota Eurocare pagalba kelyje:

  • Mechaniniai gedimai
  • Avarija
  • Pasibaigę degalai
  • Išsikrovęs akumuliatorius
  • Nuleista padanga
  • Dingę arba automobilio viduje likę rakteliai

Penki trumpi patarimai skambinant Toyota Eurocare:

1 – Jūsų asmeniniai duomenys: Jūsų vardas ir pavardė, telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti, keleivių skaičius ir pan.

2 – Jūsų transporto priemonės duomenys: Registracijos numeris ir/arba transporto priemonės identifikacijos numeris, modelis, spalva.

3 – Problemos apibūdinimas: Kas nutiko, apibūdinkite esamą situaciją.

4 – Transporto priemonės ir keleivių buvimo vieta: Kur esate jūs, kiti keleiviai ir automobilis. Naudinga informacija: kelio numeris, kelintas kilometras, artimiausio kaimo/miesto pavadinimas ir pan.

5 – Įvykus transporto priemonės vagystei: Įvykus transporto priemonės vagystei, prieš prašant pagalbos apie vagystę būtina pranešti vietinėms įstaigoms.

Siūlomos paslaugos sustojus kelyje

Namuose +50 km Užsienyje
Sutvarkyto automobilio atsiėmimas
Pagalbos suteikimas
Vilkimas
Viešbutis
Automobilio nuoma
Kelionės tęsimas
Patarimai ir pranešimai
Vairuotojo paslauga
Transporto priemonės grąžinimas

Atsisiųsti – "Toyota Eurocare"

Atsakysime į visus klausimus apie Toyota

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį. Daugiau informacijos