MUMS SVARBI JŪSŲ NUOMONĖ

OKYAKU-SAMA ICHIBAN! - KLIENTAS – SVARBIAUSIAS!

Tokios Toyota ir Lexus klientų aptarnavimo filosofijos laikosi TOYOTA atstovai visame pasaulyje, taip pat ir mūsų įmonė.

Jums nuolat pristatome ne tik aukštos kokybės produkciją, bet ir siekiame geriausio klientų aptarnavimo visame Toyota Baltic tinkle. Mums svarbi kiekvieno kliento nuomonė, pasiūlymai bei kritika - ji padeda gerinti mūsų siūlomas paslaugas ir gaminius. Todėl mes visada laukiame Jūsų atsiliepimų ir esame pasiruošę padėti, kai esate nepatenkinti paslauga ar gaminiu ar tiesiog norite savo mintimis pasidalyti su mumis.

Nuo 2004 m. gegužės mėn. visose Toyota ir Lexus atstovybėse Baltijos šalyse buvo įsteigta nauja ryšių su klientais atstovo pareigybė. Pagrindinė šio darbuotojo užduotis yra kuruoti ryšius su klientais kiekvienoje atstovybėje, reaguoti į klientų atsiliepimus ir kelti bendrą paslaugų lygį, kad jos visada atitiktų Jūsų poreikius ir lūkesčius. MOTOTOJA ryšių su klientais atstovas visada Jums padės, jei reiks pagalbos.

Gintaras Sudaras
Gintaras Sudaras
Kokybės procesų vadovas
Laura Bruzgytė
Laura Bruzgytė
Ryšių su klientais vadovė

JŪSŲ ATSILIEPIMAS

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Jei esate tuo patenkinti ir toliau įprastai naudokite puslapį. Daugiau informacijos